آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ساعت ۱:۴۸
رییس دادگستری شهرستان فاروج

۳ زندانی جرایم غیر عمد فاروجی چشم انتظار کمک همشریان خیر

رییس دادگستری شهرستان فاروج: در حال حاضر تعداد ۳ نفر مددجوی فاروجی مرتکب جرایم غیر عمد در زندان شیروان به سر می‌برند. بدهی این مددجویان مبلغ ۱۱۱ میلیون تومان که چشم انتظار کمک خیر گرامی هستند.
 ۳ زندانی جرایم غیر عمد فاروجی چشم انتظار کمک همشریان خیر,

جواد جعفری رئیس دادگستری شهرستان فاروج در گفتگو به خبرنگار عصر اترک گفت: در حال حاضر تعداد ۳ نفر مددجوی فاروجی مرتکب جرایم غیر عمد در زندان شیروان به سر می‌برند. این مددجویان مبلغ ۱۱۱ میلیون تومان بدهی دارند که چشم انتظار کمک خیر گرامی هستند.

 

وی با اشاره به چگونگی جذب کمک های خیران افزود: باتوجه به دستورالعمل ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا و نیز دادگستری کل استان این مراسم به صورت غیر حضوری با اعلام شماره حساب رسمی برگزار خواهد شد که این شرایط نباید این کار خیر را تعطیل کند.امیدواریم امسال افراد خیر و نیکوکار در این کار خداپسندانه پیشقدم شوند.

جعفری با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی گفت: امسال شیوع کرونا نباید منجر به تعطیلی جشن گلریزان شود و باید از ظرفیت رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای برگزاری و جمع آوری کمک‌ها استفاده شود.

وی افزود: امیدواریم عموم مردم و خیرین شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان همچون سال های گذشته که جشن گلریزان بصورت حضوری برگزار می‌شد امسال هم با وجود ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری اجتماع زندانیان غیر عمد شهرستان و خانواده‌های آنها را از کمک خود بهرمند ساخته و موجبات آزادی این مددجویان را فراهم سازند.

رئیس دادگستری در پایان خصوص مصادیق جرایم غیر عمد گفت: زندانیان جرایم غیرعمد شامل محکومین مهریه، نفقه، تصادفات و محکومین مالی غیر از کلاهبرداری است.

 

انتهای خبر/م.شادکام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی صبح فاروج