آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ساعت ۲۱:۲۴
امام جمعه فاروج :

۴هزار بسته معیشتی در فاروج توزیع شد

حجت الاسلام نوروزی گفت: قرارگاه مواسات همدلی و کمک مومنانه در شهرستان تاکنون 5 مرحله توزیع بسته های معیشتی داشته و 4هزار بسته غذایی و کمک معیشتی در سطح شهرستان توزیع شده است.
 4هزار بسته معیشتی در  فاروج توزیع شد,

حجت الاسلام نوروزی، امام جمعه شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار صبح فاروج، اظهارکرد: قرارگاه مواسات همدلی و کمک مومنانه در شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان و پس از فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد و تاکنون 5 مرحله توزیع بسته های معیشتی داشته ایم.

حجت الاسلام نوروزی افزود: بخشی از این کمک ها توسط خیرین به صورت خودجوش و مردمی بوده که در قالب قربانی کردن، افطاری و تهیه و توزیع غذای گرم و ارسال در درب منازل  صورت گرفته و بخش دیگر توسط برخی نهادهای انقلابی تهیه شده است.

وی اظهار داشت: هدف ما تشویق کردن و انگیزه دادن به مردم به جهت اینکه در این اموارت خیر خودشان پیش قدم شوند و کارها را انجام دهند چرا که در هر کاری مردم خودشان عهده دار انجام آن شدند با موفقیت بیشتری کار به سرانجام رسیده است.

حجت الاسلام نوروزی گفت: در مجموع  4هزار بسته غذایی و کمک معیشتی در سطح شهرستان توزیع شده و به دست نیازمندان و محرومین رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح نان مهربانی در راستای توزیع نان رایگان بین نیازمندان نیز اجرایی شده که در نیمه ماه مبارک و همچنین در ایام شب های قدر در 60 واحد نانوایی شهرستان به همت خیرین اجرایی شده و ادامه نیز دارد.

 

انتهای پیام/م.شادکام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی صبح فاروج