آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ساعت ۳:۵۰
فرمانده نیروی انتظامی فاروج

دستگیری عوامل درگیری مسلحانه در شهرستان فاروج

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری 3 عامل درگیری مسلحانه در این شهرستان خبر داد.  
دستگیری عوامل درگیری مسلحانه در شهرستان فاروج,

به گزارش صبح‌فاروج و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله نوروزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فاروج با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد درگیری مسلحانه در روستای "قره چشمه" از توابع این شهرستان، بلافاصله گشت انتظامی و عوامل اورژانس به محل اعزام شدند. 
وی با اشاره به اینکه این درگیری که به علت اختلاف حساب به وقوع پیوسته بود، افزود: در این رابطه 3 نفر بر اثر اثابت گلوله از اسلحه شکاری مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند. 
این مقام انتظامی با بیان اینکه دستگیری عاملان تیر اندازی و درگیری مسلحانه به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: در نهایت هر3 عامل این تیراندازی و درگیری مسلحانه دستگیر و برای انجام مراجل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 
سرهنگ نوروزی با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای متهمان یک قبضه سلاح بادی شکاری نیز کشف و ضبط شد، حاطر نشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت ایستاده و از شهروندان عزیز نیز انتظار داریم تا در صورت اطلاع از هرکونه فعالیت مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی صبح فاروج