آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ساعت ۲۰:۳۶
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فاروج:

بهترین راه کنترل کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی است/ رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس تیتکانلو و ینگه قلعه مناسب نیست

کریم ذوقی گفت: استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی سه عامل مهم، کم هزینه و تاثیرگذار در کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.
بهترین راه کنترل کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی است/ رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس تیتکانلو و ینگه قلعه مناسب نیست,

به گزارش صبح فاروج، دکتر کریم ذوقی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فاروج در ستاد کرونا شهرستان گفت: هر گاه که فاصله گذاری اجتماعی و  زدن ماسک بخوبی توسط مردم اجرا شده نتیجه آن نیز در آمار مبتلایان خود را نشان داده است.

 وی افزود: استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی سه عامل مهم، کم هزینه و تاثیرگذار در کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است که از مردم خواهشمندیم توجه ویژه‌ای نسبت به رعایت آن داشته باشند.

دکتر ذوقی  ادامه داد: بازرسی  ها کماکان به قوت ادامه دارد و مرتبا از مدارس نیز نظارت و بازرسی صورت میگرد که متاسفانه درصد استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی در مدارس شهر تیتکانلو و ینگه قلعه مطلوب نبوده و نیازمند اقدام جدی تری است.

مسعود صادق فرماندار شهرستان فاروج  نیز گفت: بحث بیماری کرونا فراز و نشیب هایی در کشور داشته و هرگاه که ما در رعایت پروتکل‌های بهداشتی سهل انگاری می‌کنیم 20 روز بعد در آمار مبتلایان و یک ماه بعد در آمار فوتی ها  خودش را نشان خواهد داد.

وی افزود: در ایام تعطیلات برخی مردم این شهرستان هم به مسافرت رفته اند و چون شهر فاروج در مسیر رفت و آمد و توقف مسافران نیز هست قطعا تاثیراتی در تعداد آمارمبتلایان در شهرستان خواهد گذاشت.

صادق خاطر نشان کرد: در بحث بازگشایی مدارس در شهرستان از شرکت در کلاس های حضوری استقبال خوبی شده که باید  رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی در مدارس مرتبا مورد نظارت قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/م.شادکام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی صبح فاروج