آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ساعت ۲۰:۵۲
امام جمعه بخش خبوشان:

اعتماد به جوانان و رونق تولید کلید اصلی حل مشکلات کشور است

امام جمعه بخش خبوشان گفت: امروز حل مشکلات ما نه در گرو برجام، نه انتخابات آمریکا و نه به لبخند و چراغ سبز اروپا بستگی دارد بلکه اعتماد به جوانان و رونق تولید کلید اصلی حل مشکلات کشور است.
اعتماد به جوانان و رونق تولید کلید اصلی حل مشکلات کشور است,

به گزارش صبح فاروج، حجت الاسلام والمسلمین حسن‌زاده امام جمعه بخش خبوشان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:  یکی از مهمترین مباحثی که امروز مطرح است بحث اقتصادی است که مقام معظم رهبری بارها این مطلب را به مسئولان و مردم گوشزد کردند.

 حسن‌زاده اظهار داشت: ما باید از تجربیات گران سنگ دفاع مقدس بهره بگیریم، امروز مشکلات ما نه در گرو برجام و نه انتخابات آمریکاست و نه به لبخند و چراغ سبز اروپا بستگی دارد امروز برای حل مشکلات باید نسخه های چاره بخش داشته‌باشیم و آن هم اعتماد به وعده الهی و باور قدرت مردم به ویژه جوانان است.

وی افزود: باید در این روزهای باقی مانده، دولت آستین همت را بالا بزند و به دنبال کلید اصلی یعنی رونق جهش تولید و اشتغال برود و به جای وابستگی به نفت  باید به دنبال تقویت اقتصاد دانش بنیان باشد.

خطیب جمعه بخش خبوشان بیان کرد:  در اربعین امسال تصاویر حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس درهمه جای عراق به چشم می‌خورد و این بدان معناست که آمریکا در شهادت فرماندهان مقاومت اشتباه راهبردی کرد و جوانان انقلابی عراق پیام‌هایی را به ترامپ ابله می‌دهند که باید عراق را ترک کند.

وی در ادامه اظهار داشت: اکنون دیگر انتقام سخت از جانب ایران و در عین الاسد نیست امروز گروه‌های مختلف عراقی با راکت و کاتیوشا از کنار جاده پادگان‌های آمریکا را مورد هدف قرار می دهند و موج انقلابی عراق فریاد مرگ بر آمریکا است.

‌حسن زاده گفت: در مناظره انتخاباتی آمریکا هویت اصلی سردمداران کاخ سفید هویدا شد و دموکرات ها و جمهوری خواهان یک دوره بداخلاقی و بی ادبی سیاسی را در انظار جهانیان به نمایش گذاشتند، این دعوا ها نشان از افول آمریکاست و ما باید از هم اکنون خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ مهیا کنیم که ایران جوان، انقلابی و عقلانی را به دنیا معرفی کنیم.
وی در پایان گفت: هفته وقف را به همه واقفان خیراندیش و خیر اندیشان واقف تبریک عرض میکنیم و این شجره طیبه سنت رسول خدا و امیرالمومنین و ائمه هدی علیهم السلام است و باید گرامی داشته شود و اگر وقف به صورت صحیح انجام گیرد در جامعه فقر و فساد و تبعیض کم خواهد شد و یا از بین می رود.

انتهای خبر/م.شادکام

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی صبح فاروج