آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ساعت ۱۶:۱۳
نماینده فاروج در مجلس شورای اسلامی:

دیوان محاسبات نحوه هزینه کرد اعتبارات تخصیص داده شده به وزارت بهداشت را ویژه بررسی کند

علی آذری گفت: توجه به حفظ ذخایر ارز در صندوق توسعه ملی و بانک مرکزی با توجه به تحریم های ظالمانه و شرایط کنونی کشور از اولویت های مجلس است لذا لازم است تا محل هزینه کرد این مبلغ شفاف سازی شود.
دیوان محاسبات نحوه هزینه کرد اعتبارات تخصیص داده شده به وزارت بهداشت را ویژه بررسی کند,

به گزارش عصراترک از  صبح فاروج، علی آذری نماینده مردم شهرستان‌های فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با موافقت مقام معظم رهبری مقرر شد یک میلیارد یورو از صندوق ذخیره ارزی برای مقابله با کرونا و کمک به هزینه‌های درمان، تجهیزات پزشکی و پرداخت بیمه بیکاری افراد بیکار شده توسط دولت برداشت شود.

 

 وی خاطرنشان کرد: توجه به حفظ ذخایر ارز در صندوق توسعه ملی و بانک مرکزی با توجه به تحریم های ظالمانه و شرایط کنونی کشور از اولویت های مجلس است لذا با توجه به نگرانی ها بر حیف و میل این مبلغ بر خلاف دستور توسط دولت به نظر لازم است.

 

آذری افزود: دیوان محاسبات نحوه هزینه کرد اعتبارات تخصیص داده شده به وزارت بهداشت را به صورت ویژه بررسی کند و محل هزینه کرد این مبلغ شفاف سازی شود.

 

وی ادامه داد: در این خصوص کمیسیون برنامه و بودجه نیز می‌تواند کمک لازم را به دیوان محاسبات انجام دهد چرا که با آغاز فصل پاییز و سرما، احتمال شیوع گسترده ویروس کرونا وجود دارد اما هنوز بسیاری از شهرستان های کشور حداقل های پزشکی را هم ندارند مانند شهرستان فاروج که منتظر ارسال دستگاه سی تی اسکن است، در صورتی که می‌شد با این مبلغ حداقل ها را برای سلامت مردم فراهم کرد.

 

انتهای پیام/م.شادکام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی صبح فاروج