آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ساعت ۱۷:۳۳
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

توقف مجتمع فرهنگی هنری فاروج به دلیل عدم تخصیص اعتبار مناسب

حسین فرخنده گفت: عملیات اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فاروج با 1500 متر مربع زمین و 1050 متر مربع زیربنا از سال 94 شروع شده که با توجه به عدم تخصیص اعتبار مناسب تاکنون به بهره برداری نرسیده است.
توقف مجتمع فرهنگی هنری  فاروج به دلیل عدم تخصیص اعتبار مناسب,

به گزارش صبح فاروج، حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی با تاکید بر تلاش برای پیگیری تخصیص 100 درصدی اعتبار این پروژه فرهنگی هنری گفت: در صورت تخصیص کامل اعتبارپیش بینی شده، این پروژه در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی در این بازدید گفت: مجتمع های فرهنگی هنری فضای مناسبی برای هنرمندان است تا با تلاش خلاقانه ،به ارائه آثار فاخر بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: تکمیل مجتمع فرهنگی هنری فاروج به ارتقاء شاخص فضاهای فرهنگی هنری شهرستان کمک بسزایی خواهد کرد .

در این بازدید، مشکلات و موانع پیش روی پروژه با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و نماینده پیمانکار مورد بررسی قرار گرفت تا به شکل مناسب رفع شود.

عملیات اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فاروج با 1500 متر مربع زمین و 1050 متر مربع زیربنا از سال 94 شروع شده که با توجه به عدم تخصیص اعتبار مناسب تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

 

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی صبح فاروج