آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ساعت ۱۸:۵۱
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج:

رویش های انقلابی به جاده روستایی هشت مرخ فاروج رسید

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج گفت: با مشارکت گروه جهادی رویش های انقلابی، عملیات بهسازی محور روستایی هشت مرخ شهرستان فاروج در حال نهایی شدن است.
رویش های انقلابی به جاده روستایی هشت مرخ فاروج رسید,

به گزارش صبح فاروج، و به نقل از شبستان جواد جعفری مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج گفت: محور روستایی هشت مرخ در 38.5 کیلومتری شهرستان فاروج واقع شده و در حال حاضر ترانشه برداری و بازگشایی 5.5 کیلومتر از این محور روستایی با مشارکت گروه جهادی رویش های انقلابی در حال انجام است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج افزود: عملیات خاکبرداری سنگی با یک دستگاه پیکور متعلق به گروه جهادی رویش های انقلابی و عملیات خاکبرداری با یک دستگاه بلدوزر اداره راهداری شهرستان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل راهداری استان در تامین  ملزومات و ماشین آلات راهداری برای اجرای این طرح مشارکت داشته است، گفت: باتوجه به سیاست‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای احداث مسیرهای روستایی در قالب طرح ملی ابرار با بکارگیری ماشین آلات راهداری به صورت امانی از سال گذشته آغاز و تاکنون در قالب این طرح ۱۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان ساخته و تاپایان سال مالی جاری به میزان ۱۵کیلومتر برای روستاهای جدید احداث می شود.

شهرستان فاروج دارای ۳۰ کیلومتر راه شریانی و ۵۲۶ کیلومتر راه فرعی و روستایی است.

انتهای پیام/ .


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی صبح فاروج