آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ساعت ۲۰:۳۹
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی:

کتابخانه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان فاروج به پنج هزار جلد کتاب مجهز شد

فرهاد آقابیگی گفت: در زمان افتتاح کانون فاروج، کتابخانه به پنج هزار جلد تجهیز شده بود که این رقم تا هفت هزار جلد افزایش می یابد.
کتابخانه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان فاروج به پنج هزار جلد کتاب مجهز شد,

به گزارش صبح فاروج، به نقل از شبستان، فرهاد آقا بیگی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 42 فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی با محوریت کتاب انجام می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: پرخواننده ترین رمان ها و داستان های کودک و نوجوان در شمار کتاب های کتابخانه های کانون قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه چند طرح با شروع به کار کانون در فاروج اجرایی می شود، افزود: طرح قاصدک از جمله این طرح هاست که برای کودکانی که دسترسی به کتابخانه ندارند، اجرایی می شود.

آقابیگی افزود: مشارکت دهیاران در اجرای هر چه بهتر این طرح موثر است که آنهم با عضو کردن کودکان روستایی در کتابخانه کانون و تبادل کتاب با کودکان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه رایزنی هایی برای فعالیت کتابخانه سیار در شهرستان انجام شده، گفت: با آغاز به کار کتابخانه سیار، حداقل 20 روستای شهرستان پوشش داده می شود.

آقا بیگی گفت: طرح پیک امید هم برای حاشیه شهر و روستاها پیش بینی شده که در کمیته برنامه ریزی شهرستان از آن دفاع می شود تا در صورت تصویب و اختصاص اعتبار، اجرایی شود.

وی طرح مکاتبه ای، برای پرورش کودکان علاقه مند به حوزه ادبی آنهم به صورت رایگان را از دیگر طرح های در دست اجرا عنوان کرد.

وی افزود: کانون زبان ایران هم که فعالیت مجازی دارد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فاروج راه اندازی می کنیم.

 

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی صبح فاروج