آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ساعت ۱۷:۲۲
مدیر حوزه علمیه فاروج:

مشارکت همگانی یکی از جلوه‌های زیبا همدلی و اتحاد است

حجت الاسلام مهدی اسدالله زاده گفت: حضور همه قومیت‌ها و مذاهب مختلف پای صندوق‌های رای است که دشمن را از تفرقه اندازی و فتنه‌گری ناامید و به تبع آن وادار به عقب نشینی از مواضع خود خواهد کرد.
مشارکت همگانی یکی از جلوه‌های زیبا همدلی و اتحاد است,

حجت الاسلام مهدی اسدالله زاده، مدیر حوزه علمیه فاروج در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت: یکی از مهمترین برکات این انقلاب انتخابات است که بواسطه آن مردم در سرنوشت خودشان و در اداره امور شهر و کشور دخیل هستند و می‌توانند انتخاب کنند.

وی افزود: مردم در انتخاب خود بسیار باید دقت کنند چرا که اگر انتخاب درست و اصلح باشد به تبع آن عملکرد، خدمات و رسیدگی به امورات مردم، وضع مناسبی پیدا خواهد کرد و به درستی انجام خواهد شد.

اسدالله‌زاده در بیان شاخصه‌های انتخاب اصلح اظهار داشت: علاوه بر داشتن شاخصه‌های عمومی، قوی و کارآمد بودن برای مدیریت اجرایی کشور یکی از شاخصه انتخاب اصلح است، یعنی کسی که در گذشته کارایی و مدیریت خود را اثبات کرده است.

وی افزود : ملاک دیگر برای انتخاب داشتن تفکر معقول و شجاعت در عمل است تا بتواند تصمیمات درست و معقول بگیرد، با شجاعت عمل کند و  روحیه خستگی ناپذیر و همت بسیار زیادی داشته باشد تا از پس مشکلات و پستی و بلندی‌های مسئولیت برآید.

مدیر حوزه علمیه فاروج گفت: یکی از مهمترین شاخصه‌های انتخاب اصلح این است که مردمی باشد و در بین مردم حضور داشته باشد به عبارت جامع مرد میدان باشد و از مشکلات مردم در سطوح مختلف جامعه آگاه باشد.

وی افزود: کاندیدای اصلح کسی است که باتدبیر و با برنامه باشد، برنامه‌ای‌ که جامع و رافع مشکلات کشور باشد و از منفعت های شخصی و حزبی دوری کند و شایسته سالاری را سرلوحه کار خویش قرار دهند و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توان داخلی کشور را سامان بخشد.

اسد الله زاده خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین شاخصه های که کاندیدای ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و... باید داشته باشند این است که اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی باشند و در جهت آرمان‌ها و پیشرفت کشور قدم بردارند و نسبت به پیشرفت، اقتدار، عزت و رفاه مردم کشور دغدغه‌مند بوده و در این راستا گام برداشته و ناملایمات را به جان بخرند.

مدیر حوزه علمیه فاروج گفت: حضور حداکثری مردم دشمن را از داشتن چشم طمع به کشور ناامید خواهد کرد و در عرصه بین الملل عظمت و اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان خواهد کشاند.

وی افزود: از برکات حضور حد اکثری در داخل کشور هم این است که مشارکت همگانی به شخص منتخب و برگزیده مردم  اعتماد و انگیزه مضاعف برای کار خواهد داد.

مدیر حوزه علمیه فاروج گفت: شرکت نکردن در انتخابات نتیجه‌ای جز جریح تر شدن دشمن نسبت به کشور عزیزمان و تشدید تحریم های دشمن در بر نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که نشان دهد با تحریم مردم را از نظام ناامید کرده و تحریم ها و فشار حداکثری تاثیر گذار بوده است ، افزود: مشارکت مردم در انتخابات دشمن را ناامید و در نتیجه وادار به عقب نشینی از مواضع خود خواهد کرد.

اسدالله زاده اظهار داشت: استان خراسان شمالی گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها است و قومیت‌های گوناگون آن در کنار یکدیگر با مسالمت زندگی می‌کنند و وحدت بسیار ارزشمندی دارند که یکی از امتیازات ارزشمند استان خراسان‌شمالی است.

وی گفت: این تعدد و تکثر گویش‌ها و فرهنگ‌ها زمانی ارزش پیدا می‌کند که در کنار آن یک همدلی و هم افزایی باشد که این همدلی آثار بسیار ارزشمندی دارد.

حجت الاسلام اسدالله زاده خاطرنشان کرد: یکی از جلوه‌های زیبا در نشان دادن همدلی،اتحاد و حضور همه قومیت‌ها و مذاهب مختلف پای صندوق‌های رای است که دشمن را از تفرقه اندازی در بین قومیت‌ها و مذاهب نا امید خواهد کرد.

انتهای پیام/م.شادکام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی صبح فاروج