آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ساعت ۲۰:۲۰
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج

الحاق زمین های مستعد به محدوده شهری در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن

ذبیحی گفت: بر اساس قانون جهش تولید مسکن در 4 ساله اول دولت باید 1384 واحد مسکونی در شهر فاروج و 492 واحد مسکونی در شهر تیتکانلو ساخته شود که اداره راه و شهرسازی شهرستان در حال برنامه ریزی جهت اجرایی نمودن قانون مذکور می باشد.
الحاق زمین های مستعد به محدوده شهری در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج، مهندس حسن ذبیحی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گفت: بر اساس قانون جهش تولید مسکن ابلاغی از سوی رئیس جمهور محترم و بر اساس برنامه تولید یک میلیون مسکن در سال در کشور می بایست طی ۴ سال  اول دولت محترم در شهر فاروج ۱۳۸۴ واحد مسکن ساخته شود.

وی افزود: همچنین بر اساس همین قانون در شهر تیتکانلو می بایست ۴۹۲ واحد مسکن ساخته شود تا کمبود مسکن بر اساس سرانه جمعیت شهرستان و استهلاک منازل موجود جبران شود.

حسن ذبیحی گفت: طبق برنامه ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی و بر اساس این قانون اداره راه و شهرسازی شهرستان در حال برنامه ریزی جهت اجرایی نمودن قانون مذکور می باشد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج گفت: در وهله اول بر اساس ماده ۱۱ قانون جهش تولید مسکن ابلاغی از سوی رئیس جمهور محترم این اداره در حال شناسایی زمین های مستعد جهت الحاق به محدوده شهری می باشد.

 

انتهای پیام/م.شادکام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی صبح فاروج