آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ساعت ۲۲:۲۸
امام جمعه بخش خبوشان

دولت جدید نشان داد که با عزت هم می‌توان تعامل بین المللی داشت

حجت الاسلام رضا حسن‌زاده گفت: عملکرد صد روزه دولت جدید و تعاملات با کشورهای خارجی، آزاد سازی برخی از منابع بلوکه شده کشور نشان داد با حفظ عزت و اقتدار نیز می‌توان تعامل بین الملل داشت.
دولت جدید نشان داد که با عزت هم می‌توان تعامل بین المللی داشت,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج، حجت الاسلام والمسلمین رضا حسن‌زاده امام جمعه بخش خبوشان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: صد روز از روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی می گذرد، حضور بی تکلف و ساده مرد اول دولت و دولتمردان در بین مردم قابل تقدیر است همراهی آنان در حوادث خوزستان اندیکا و لافت تا هرمزگان همه امید آفرینی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌زاده اظهارداشت: در بحث واکسیناسیون عمومی و تامین کالاهای راهبردی توفیقات خوبی به دست آمده است، ارتباط و تعامل سازنده با کشورهای همسایه و عضویت در شانگهای و ارتباط دیپلماسی از چین و روسیه گرفته تا اروپا و آزاد سازی ۴ میلیارد دلار دارایی ایران از موفقیت های دیگر دولت بوده است.
وی با اشاره به دغدغه های مردم انقلابی  که چرا به رغم تغییر دولت مشکل تورم و گرانی و عدم ثبات بازار صد در صد حل نشده است، گفت:  دولت سیزدهم میراث دار شرایط بغرنج و سوء تدبیرها وتحریم‌های چندجانبه است و تنها راه حل این مشکل اکسیر طلایی صبر انقلابی و روحیه جهادی و پای کارهای کار آمدن و بسیج عمومی است همانگونه که طلایه دار انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیج را کلید طلایی حل مشکلات دانست امروز هم با ایجاد روحیه جهادی و صبر انقلابی بر این مشکلات فائق خواهیم آمد.
حسن زاده گفت: نگاه تیزبین دولت آیت الله رئیسی آمریکا را در بحث برجام به چالش کشیده است رایزنیهای موفق تهران با روسیه، چین و اروپا و تکیه بر توان داخلی نشان از کمرنگ شدن و کم اثر شدن تحریم‌های ظالمانه آمریکایی دارد و جو بایدن از این جهت عصبانی است.
حجت الاسلام والمسلمین رضا حسن‌زاده گفت: نفتالی بنت با جو بایدن سخن از عملیات مرگ با هزاران ضربه چاقو را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده بود و قصد دشمن سلسله عملیات‌های رسانه‌ای، امنیتی و نظامی کوچک است تا ابتدا ایران را دچار ضعف و سپس از پای در آورد که حمله های هکری جایگاه های سوخت، ترور دانشمندان و عملیات های پهپادی برای ضربه زدن به جبهه مقاومت نمونه‌های بارزی از این عملیات هاست، اما اسرائیل بداند که تبر بر دستان ابراهیم‌های زمان و عصای موسی هم هنوز در دستان فرزندان موسی است.
وی افزود: وقتی عملیات‌های هکری در سطح وسیع در عرصه اطلاعاتی، امنیتی، سایبری و شناسایی زیرساختهای آنان حتی سربازان و افسران آن اتفاق می افتد نشان از قدرت یک ملت قوی است و به تعبیر سردار دلها حاج قاسم عزیز ما از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتریم و نابودی اسرائیل به اراده ما وملتهای آزاده جهان است.

 

انتهای پیام/م.شادکام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی صبح فاروج