آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ساعت ۱۶:۴۵
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

فرصتی برای مشارکت مردم در آبادانی شهرستان

علی آذری گفت: از صاحبان ایده و جوانان خوش فکر پیرامون طرح‌های کلان عمرانی، اقتصادی، ورزشی، گردشگری، کارآفرینی، رفاهی و ... به منظور پیگیری و اجرا در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و کمک به آبادانی شهرستان دعوت می‌کنیم.
فرصتی برای مشارکت مردم در آبادانی شهرستان,

علی آذری، نماینده مردم شهرستان‌های فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت: با توجه به اصل مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران و فراهم کردن بستر لازم جهت مشارکت آحاد مردم بویژه اساتید دانشگاه و نخبگان در ارتقاء جایگاه شهرستان‌های قوچان و فاروج، از صاحبان ایده فارغ از تقسیمات مرسوم زادگاهی برای ارائه پیشنهادات پیرامون طرح‌های کلان جدیدِ عمرانی، اقتصادی، ورزشی، گردشگری، کارآفرینی، رفاهی و ... جهت پیگیری و اجرا در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ دعوت بعمل می‌آید.

وی افزود: پس از نیازسنجی و امکان‌سنجیِ پیشنهادات دریافتی، با صاحبان ایده‌های منتخب جهت ویرایش طرح، دیدار و ارتباط با وزیر مربوطه و معاونین آنان برای دفاع از ایده و مشارکت مستقیم در پیگیری‌های بعدی تماس حاصل خواهد شد.

علی آذری خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند طرح های خود را نهایت تا تاریخ 12دی ماه سال جاری از طریق صفحه اینستاگرامی بنده به نشانی https://instagram.com/aliazari.official  ارسال نمایند.

 

انتهای پیام/م.شادکام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی صبح فاروج